svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

----------------------------------

Image Hosted by ImageShack.us

----------------------------------

Free Web Counter
Get a Free Web Counter

----------------------------------

Grom lupa, munja sjeva, oj srbine vadit ću ti crjeva!!!

----------------------------------

Malo o meni:
Zovu me često monika i to bi bilo to..... drago mi je....

----------------------------------

Moj msn:

ajmdevilkakismi@hotmail.com

----------------------------------

LINKICHI:
----------------------------------
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

----------------------------------

Gaby
Gavran i ekipa
Sisterka i male frendice
Nista strasno
Matea
Štef

----------------------------------

Image Hosted by ImageShack.us

----------------------------------

NA OVOM BLOGU NEĆE BIT BAŠ PUNO SLIKA, A JBGA

----------------------------------

Evo vam rječi od jedne pjesme:ZAKON JE!!!

AZRA-voljela me nije ni jedna

Kako sam rođen,jednom
zašto smo došli da ovdje živimo
mogu naučiti bilo što
neznajuči ništa šta ču biti ponovo

To što sam bio do sad crna zemlja pokriva
to što bi bio nebo zna
voljela me nije nijedna

Ruina,ništavilo to sam ja
šta je to čovijek
sretna mogučnost izbora
ali ko je ona ili ko sam ja
uglavnom tu mi život sada račun dostavlja
kako sam rođen gdje to hoću biti ponovo
to što bi bio nebo zna
voljela me nije nijedna

Zaljubio se odljubio i to jo to
imo sreće dobio što god tražio
je voljela ali ko je ona ili ko sam
i kako sve to skupa mili brate izgleda

To što sam bio do sad crna zemlja pokriva
to što bi bio nebo zna pa nek odgonetava
to što sam bio do sa crna zemlja pokriva
to što bi bio nebo zna voljela me nije nijedna


----------------------------------


 

utorak, 15.05.2007.

DUHOVI

Misliš da ne postoje, misliš da si 100% siguran/a da ne postoje, e ako pročitaš post i pogledaš vide-e nećeš tako mislit... (zvučim ko neka tarot baba)...

Kapetan engleskog retnog zrakoplovstva, Victor Goddard smatra jednu fotografiju vrlo neobičnom. Slika je fotografirana povodom zadnje misije jedne jedinice. Na slici se pojavio lik pilota kojeg je nekoliko dana prije fotografiranja ubio propeler aviona. Očito nije htio propustiti fotografiranje.

Image Hosted by ImageShack.us

U studenom 1995. u požaru je uništena gradska vijećnica grada Wem u Engleskoj. Fotograf Tony O’Rahilly pozvan je na mjesto događaja i uslikao je jednu sliku. Kada je razvio film, na fotografiji je spazio siluetu dječaka ili djevojčice.
Lik koji se pojavio na slici prepoznat je kao djevojčica koja je 1977. izazvala velik požar u istoj zgradi i ostala zarobljena u njemu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slijedeća fotografija priložena je kao dokaz policijske istrage vrlo zastrašujućeg incidenta. Radilo se o čovjeku koji je odlučio slikati spilje (Khaimah), unatoč upozorenju mještana.

Oko podneva fotograf je obavijestio policiju da je čuo užasne vriskove u jednoj od spilja u kojoj je fotografirao. Nekoliko sati kasnije, kada su policajci stigli, ugledali su ostatke fotografa, ali su našli i njegovu kameru.

Kada su policajci razvili film bili su šokirani. U zapsnik su unjeli da je fotografa ubila nekakva divlja zvijer. Pogledaj tu “divlju zvijer”...

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je fotografija djevojčice stare godinu dana. Uslikana je 5. svibnja 2001. novom digitalnom kamerom...Kada je fotografija uslikana u kući su bile samo dvije osobe, djevojčica i majka koja je fotografirala, ali...

...Tko je to iza djevojčice?

Image Hosted by ImageShack.us

Djevojka na slici mislia je da nitko ne stoji pokraj nje...

...a da li i ti misliš da je sama???

Image Hosted by ImageShack.us

Tipična fotografija obitelji sa kraja 19. stoljeća
...Izgleda da ni šestogodišnja pra-pra-pra-praunuka, umrla dva mjeseca prije fotografiranja, nije htjela izostati sa slike

Image Hosted by ImageShack.us

Izgleda kao tipična obiteljska fotografija...
Ali tko je osoba koja gleda iz slike u pozadini?

Image Hosted by ImageShack.us

Još ne vjeruješ e pa sada ćeš nakon ovih vide-a...









Vjeruješ li sada????????



| komentari (34) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.